donderdag 29 september 2011

Geboorteblikje op bestelling


Dit blikje heb ik in opdracht gemaakt. Ik ben uitgegaan van de kleuren van de lieve spulletjes die ik erin wilde doen zodat het een leuk geheel is geworden. In dit blikje van ca 10 cm hoog past precies een paar sokjes, een slabbetje en een rammelaar, hoewel die er wel met z'n koppie grappig bovenuit steekt. Ik heb het dekseltje later vastgezet met een stukje tape zodat het open bleef staan en het geheel verpakt in transparant cellofaan.
Een dergelijk blikje kan op bestelling worden gemaakt voor een jongetje of meisje en kost 10 euro.
Op verzoek kan het blikje met inhoud in een bepaalde kleur worden samengesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.