donderdag 29 augustus 2013

Zeepjes, leuk verpakt





 
 
Mijn hele huis rook heerlijk naar lavendel toen ik hiermee bezig was. Het papier is van Tilda, uit het blok 'Lavender' en dat paste natuurlijk heel mooie bij de lavendelkleurige- en geurige zeepjes. Op elke verpakking heb ik een mooie spreuk gestempeld en e.e.a. afgewerkt met bijpassend lint en roosjes. Nou ben ik alleen vergeten de ontzettend leuke binnenkant ook te fotograferen, dus die houden jullie nog tegoed! Inmiddels te koop bij GvE in Heemskerk.

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat er geen geurcomputers bestaan hahaha, leuke verpakking Sindy en mooie afwerking !

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh maar dat wordt vast ook nog wel eens uitgevonden hoor! Zou me niets verbazen. Liefs, Sin

      Verwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.