donderdag 12 september 2013

Freubelcafé


Ik wil binnenkort een freubelcafé starten, zijn jullie daarvoor te porren, laat het me weten!

Gewoon lekker ongedwongen samen leuke dingen doen en kletsen. Onder genot van thee, koffie, chocomelk, glaasje wijn, sapje. Neem je lekker je eigen freubels mee, gebruik mijn materialen of bij gebrek aan inspiratie kun je aan de slag met een sketch (getekend voorbeeld) en de spullen die je hier tot je beschikking hebt. Ik denk aan kaarten maken, scrappen, handwerken of ander leuks.
Handwerkpatronen, stof en vilt kan ik ook verzorgen.
Lijkt mij ontzettend gezellig!

Liefs, Sindy

1 opmerking:

  1. Hoi! Lijkt me erg leuk. Ik woon ook in Heemskerk, dus laat maar weten waar en wanneer!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.