zondag 27 november 2011

Happy Christmas



Stukjes grijsboard beplakt met dessinpapier en in verschillende lagen foam opgeplakt op een ge-emboste (is dat goed Nederlands??) achtergrond. Ik ben nog altijd erg in mijn hum met mijn Cuttlebug. Geen blauwe vingers meer van het embossen. Het is soms wel even puzzelen welke combinatie platen en matjes je moet gebruiken. Met snijden heb ik gemerkt dat een of meerdere dubbelgevouwen A-4 tjes wonderen kunnen verrichten. Ja het is wel milimeterwerkt af en toe. Ik heb in de gebruiksaanwijzing van het apparaat allemaal schemaatjes geplakt zodat ik niet steeds opnieuw het wiel hoef uit te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.