maandag 28 november 2011

Vintage kerst




Deze kaarten heb ik gemaakt met het A4 paperpack 'A Silent Night' van Papermania, gekocht bij Scrapbookdepot. Wat een mooie lijn! Mooie antieke kleuren en veel velletjes die met goud of glitter zijn bedrukt, echt heel chique. Jammer dat er van alle velletjes maar 1 in het pack zit waardoor ik het bijna zonde vind om het te gebruiken. Aan de andere kant kun je er daarom juist wel lekker veel mee variëren. Verder heb ik diverse stansen, ponsen en de Poinsettia Template (Papermania) gebruikt voor de kerststerren en heb ik mijn fotorandschaar weer eens opgedoken. Lintjes, bandjes en kantjes vind ik zelf onmisbaar bij het maken van kaarten in Vintage stijl. Ik heb inmiddels al een aardige verzameling.

1 opmerking:

  1. Wauw Sindy, wat een tempo!!! Ontzettend leuke kaartjes weer en wat een leuke wantjes. Dank je wel nog voor je leuke en lieve reactie op mijn laatste kaartjes en voor het volgen van mijn blog. Zal je blog zou gauw mogelijk in mijn bloglist zetten.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.