maandag 23 januari 2012

Valentijnworkshop Liefde en Vriendschap - Labelhoesje voor Theezakjes




Dit mapje maak je met behulp van de Scorpal, een handig rilbord waarmee je vlot allerlei leuke projecten kunt maken. (Je kunt dit bord bestellen via het blog van Kitty's Craft, zie 'mijn favoriete blogs') Zij maakt er zelf ook zulke leuke projecten mee. Er zijn ook boekjes met patronen te koop via haar blog. Erg leuk.
Ik heb dit patroon iets aangepast zodat het precies uit een half scrapvel van 30.5 x 30.5 past, zo kun je dus twee twee van deze mapjes uit een vel halen. Ik heb gekozen voor het mooie Tilda papier uit het 'Wintergarden' papierblok. De stempel is van Penny Black, die vind ik zelf zo grappig. Het is ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden. In het hoesje kunnen twee zakjes thee.
Wanneer: vrijdagavond 10 februari van 19.30 tot 22.00 uur en zaterdag 11 februari tussen 10.00 en 17.00 uur. Prijs: 7,50. Kijk voor meer informatie over deelname en betalen bij Workshop Informatie in de rechterkolom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.