maandag 23 januari 2012

Valentijnworkshop Liefde en Vriendschap - Informatie

Alle voorbeelden voor bovengenoemde workshop staan inmiddels op mijn blog. Zit er wat leuks voor je bij, geef je dan z.s.m. op want
vol = vol.
Op vrijdagavond 10 februari kun je kiezen uit één van de 4 items; cupcakes, hartentasje, theelabelhoesje en het doosje  munthartjes. Op zaterdag kun je, indien gewenst, meerder items maken. Ik hoor i.v.m.de planning op deze dag hoe laat je aanwezig wilt zijn. Indien je voor meerdere items kiest, is het wellicht verstandig even een luchpakketje mee te nemen.
De uiterste inschrijfdatum is vrijdag 3 februari voor beide data. Daarna ga ik de pakketjes voor iedereen maken. Meer informatie over deelname en (aan-)betalen vind je bij Workshop Informatie.
Bij 'Workshops' onder het kopje Rubrieken vind je meer foto's en informatie per werkstuk. Of gewoon hier even naar beneden scrollen natuurlijk.

X Sindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.