vrijdag 3 februari 2012

The Cinch


Jaahoe! Ik heb 'm, de Cinch. Die stond al een hele poos op mijn verlanglijstje maarja het is nogal een uitgaaf dus er moest eerst flink worden gespaard. Wat een enorm apparaat is het eigenlijk, het ziet er supergoed uit. Dit biedt meteen weer nieuwe mogelijkheden voor workshops, yes! Ik heb vanmorgen al mijn boodschappen alvast gedaan voor het weekend gehaald vanwege de sneeuw. (Mocht ik nu ingesneeuwd raken, hoef ik mij niet te vervelen met mijn nieuwe 'speelgoed'). Vanavond maar eens met de gebruiksaanwijzing erbij een beetje gaan oefenen. Nu eerst met de kinderen de sneeuw in, even lekker van de kabelbaanheuvel af glibberen met glijschotels en zitschepjes (?) Heten die dingen eigenlijk zo?
Ik wens iedereen een knus weekend, lekker binnen freubelen.

Liefs,
Sindy

1 opmerking:

  1. Gaaf!!! Ben reuze benieuwd naar je creaties hiermee!

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.