vrijdag 3 februari 2012

Bonnenboekje




Kijk, dit kun je dus met die Cinch.

Hoewel ik eerlijk zal toegeven dat mijn vriendinnetje Daniëlle het nog even voor mij heeft ingebonden omdat ik nog zat te wachten op de Cinch en dit projectje echt af moest. Dank je wel Daniëlle, super!
Dit boekje heb ik gemaakt voor onze dochter die een pittige 'Cogmed' computertraining volgt. Een speciaal programma om het korte termijn, oftwel werkgeheugen te vergroten zodat de concentratie, aandacht en taakgerichtheid toenemen met betere leerprestaties tot gevolg. Nu is dit echt zwoegen hoor, de opdrachten zijn echt niet eenvoudig. Ter motivatie moest dus een beloningssysteem worden bedacht en dat heb ik de vorm van dit bonnenboekje gegoten. Na elke afgeronde trainingsweek mag er een kaart worden getrokken, vandaag is de kaart 'een uurtje later naar bed' getrokken. Ze is gek op beestjes dus de plaatjes van Eline Pellinkhof kwamen weer eens goed van pas. Ik wil dit idee binnekort ook eens gebruiken voor een leuke workshop.

1 opmerking:

  1. Wat een schattig boekje, en als dit geen stimulans is!?

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.