maandag 12 maart 2012

IJslollycakejes

 



Ik heb een erg leuk bakblik in de vorm van  ijslollies. Cakejes bakken, ijstokjes erin, even in de gesmolten chocolade en spikkels dompelen, cellofaantje erom met strik en taadaaa! Gegarandeerd succes. We hebben er uiteindelijk 2 x 30 gemaakt. Twee jarige jobjes in 1 week is hard werken!



Dit is de ene helft. Oh wat ruikt het lekker hier in huis! En natuurlijk hoef ik nooit te vragen of de gardes en beslagkom na afloop nog moeten worden schoongelikt. Ook mislukte exemplaren vinden gretig aftrek. Je hebt altijd van die eigenwijze cakejes die weigeren om uit één stuk uit de vorm te komen, gggrmpf, terwijl je er nog 'tig moet; "Mama, wil je alsjeblieft vaker van die mislukte cakejes bakken, ze zijn zo lekker!". Ach, mijn lieve grootmoeder zei vaak; "krummeltjes is ook brood".




Dan is er natuurlijk ook nog een kinderfeestje. Ik vindt het zelf altijd leuk om dit volgens een bepaald thema te doen dus werd het een dierenfeestje. Met cupcakes naar een idee uit Taart! Cupcake special nr 1, gekocht bij  'De Bekokstoverij' in Heemskerk.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.