zaterdag 24 maart 2012

Workshop Pasen - Cupcakes




Gisteren de cupcakes gebakken maar het was zo'n heerlijk weertje dat ik na het bakken op de tuinstoel in het zonnetje ben beland dus... Vandaag heb ik ze opgemaakt met fondant in lieve lentekleurtjes. Nu heb ik afgelopen week van die leuke bloemuitstekertjes gekocht en die natuurlijk meteen gebruikt. Voor de juiste sfeer wilde ik er een chocolade-eitje in verwerken. Dit is het resultaat. Ik nodig jullie van harte uit om ze ook te komen maken op zaterdag 31 maart a.s. tussen 10.00 en 17.00 uur. Kosten 18,50. Je krijgt materiaal voor het maken van 6 cupcakes die in een speciaal gebaksdoosje mee naar huis gaan. Je kunt ze in een afgesloten plastic doosje eventueel invriezen voor de Pasen.

Kijk voor meer informatie over deelname en betalen bij Workshop Informatie in de rechterkolom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.