vrijdag 6 juli 2012

Thee- en geboortegeschenkjes bij Goed voor Elkaar!

Een paar blogberichten terug liet ik jullie weten dat de enige echte tweedehandskledingboutique met bijbehorende biologische theeschenkerij in Heemskerk zou worden geopend. Inmiddels is deze gezellige combinatie volop in bedrijf en vinden mensen met een beperking er een fijne dagbestedingsplek. Je kunt hier terecht voor inbreng van tweedehandskleding, sieraden en tassen of juist als je op zoek bent naar nette voordelige spulletjes. Alles hangt er keurig gesorteerd en paskamers zijn aanwezig. Even onthaasten in de knusse theehoek onder genot van een kopje thee met huisgemaakte heerlijkheden is zeker aan te raden. De sfeer is er knus en ongedwongen.

De afgelopen weken ben ik heerlijk creatief in de weer geweest met het maken van diverse originele theegeschenkjes die bij Goed voor Elkaar voor leuke prijsjes worden verkocht. Je vind ze daar in de 'Theekast'. Ook zijn er leuk verpakte babysokjes te koop als geboortegeschenkje en ik ben nog lang niet uitgedacht!

In de blogberichten hieronder een aantal impressies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.