donderdag 11 oktober 2012

Zomervakantie bosrit

 
Hoewel de herfstvakantie met rasse schreden nadert wilde ik dit zomervakantiemomentje nog even  met jullie delen. De bosrit, waar mijn dochter en ik zo lang naar uitgeken hadden en waarvoor ik speciaal weer lessen ben gaan volgen, was heerlijk. De tocht duurde ruim 2 1/2 uur onder leiding van Jeroen Fijsma van JF Stables in Stroe (aanrader!) Het was een heerlijke zomerochtend en we hebben volop genoten van het rijden op de brave paardjes en de mooie omgeving. De spier- en zadelpijn na afloop nam ik dan ook graag voor lief! Volgend jaar weer, dan heb ik meer lessen gehad en ben ik hopelijk wat soepeler hi hi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.