donderdag 11 oktober 2012

Herfstkaartje met Hanler Stangler



Het duurde even voor ik in de 'herfststemming' kwam. De zomer begon zo laat dat ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar mee was toen het ophield. Maar het was afgelopen week toch echt herfst, ik kon er niet meer omheen en heb al mijn herfstpapier op een stapel gelegd en ben eens gaan struinen in mijn tijdschriften en op internet en tja... dan komt toch het een na het andere idee los.
Ik ben gek op de stempels van Hanler Stangler, vind ze minstens zo lief als Magnolia en deze pastte toch wel erg goed bij de kaart die ik in mijn hoofd had met de pompoenen.
Bij het struinen naar herfstversiersels stuitte ik o.a. op een trommel met gedroogde bloempjes en zaadjes, nou die passen prima bij de herfst. (Zie je wel; je moet nooooooit wat weggooien). Het papier en de pompoen Die Cuts zijn van K&Company.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.