donderdag 11 oktober 2012

Theepotten van papier met theeglas






 
Ik had ze al eens gezien op internet maar nergens het patroon te vinden grrrrmpf. Daarom maar een ander patroon gezocht want als ik iets in mijn hoofd heb dan moet het ook gebeuren. Dit patroon uitgeprint, aangepast, uitvergroot en 3 dimensionaal gemaakt en tááááádáááá, heb ik lekker toch mijn zin. Moeten ze natuurlijk niet de theeglazen, die ik thuis heb en dus had gebruikt om de potten mee op maat de maken, uit de collectie doen bij de Action. Gelukkig had Blokker iets soortgelijks en door de inkeping iets groter te maken pastte ze er in.
Ik heb ze vandaag naar GvE gebracht waar de meiden ze gaan vullen met lekkere thee dingetjes en ze binnenkort de verkoop zullen gaan. Hoewel ze nog niet waren gevuld werd er al 1 op bestelling verkocht aan een enthousiaste klant. Dat vindt ik natuurlijk hartstikke leuk voor de meiden van GvE en streelt mijn eigen ikje. Ik maak hier t.z.t. graag een keer een leuk workshop item van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.