donderdag 11 oktober 2012

Herfstmok met chocolaatjes

 
Wij gingen afgelopen weekend gezellig (en lekker!) eten bij mijn schoonmoeder en ik wilde iets voor haar meebrengen. Nu had ik bij de plaatselijke notenwinkels van die superleuke chocolaatjes gekocht maarja, die zitten dan in zo'n suf kartonnen bodempje met cellofaan hmmm, dat kan beter. Nu had ik wel een patroon van een klein koffiemokje maar die was wel heel ienie mienie en daar pastte die lekkere dikke chocolaatjes mooi niet in. Nou had ik er natuurlijk zelf alvast een groot deel van op kunnnen eten hi hi, maar om nou met drie chocolaatjes bij je schoonmoeder aan te komen is toch wat sneu. Dus patroon aangepast, de mok in herfstkleurtjes afewerkt, gepimpt met papieren bloemen en een mooi herfstblad. De chocolaatjes in een cellofaanzakje met strik pastte er goed in.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.