donderdag 11 oktober 2012

Sending you hugs










Afgelopen week, ja ik ben nu echt helemaal in de herfststemming!, deze serie gemaakt. Het idee komt uit het Papercraft Magazine, een Engels tijdschrift vol originele freubelideetjes. Wat ik zo bewonder aan de Engelse crafters is, dat ze (bijna) alles zelf maken. Niks geen dure mallen of voorgestanste vormen, maar gewoon zelf patronen tekenen en die middels de 'papierpiecing' techniek in elkaar zetten. Ik vind dit heerlijk om te doen. Het doet me denken aan vroeger toen ik ook altijd zat te knippen en te plakken, hoewel op een aanzienbaar lager niveau uiteraard. Ik wilde al heel lang van die leuke steppercards maken en dit zijn mijn eerste exemplaren. Nou hebben die Engelsen wel leuke ideen maar ze werken wel veel met rare maten (zal wel door de inches komen) en die passen veelal niet een standaard maat envelop. Deze kaarten heb ik gemaakt uit Cardstock, je kunt er dan twee uit een vel halen, en door de maten iets aan te passen kunnen ze in een gewone A6 of vierkante envelop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.