donderdag 16 mei 2013

Hartverwarmertjes - theelichtje met thee in doosje

 

 
 


 
Soms wil je iemand troost geven of even moed in spreken. Ik vond deze doosjes daar zo geschikt voor! Ze ploffen open op moment dat je het deksel eraf tilt. In het doosje zitten 4 theezakje passend bij het theelichthoudertje. Ik heb er bewust geen geurkaarsje in gedaan omdat ik bang ben dat dit de thee zal beïnvloeden. Ook het papier heb ik mooi af kunnen stemmen op de kleuren van het theelichthoudertje.Volgens mij is dit ontzettend fijn om te ontvangen. Gewoon een klein lief gebaar in tijden van nood, ziekte of verdriet. Ze zijn vanaf vandaag te koop bij Goed voor Elkaar in Heemskerk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.