maandag 13 mei 2013

Vintage kaarten serie 'a Ladies Diary'

Onlangs heb ik mij eindelijk uitgeleefd met het prachtige paperpack van Graphic 45 a ladies Diary wat al een poosje op mijn plank om aandacht lag te schreeuwen en er deze serie kaarten van gemaakt. De kaarten heb ik afgewerkt met kant, band, lint, parels, beads, card candi's, diverse stansen van o.a.Marianne Design, stempels, pins, brads en strass. Van kantstof zelf ook een aantal bloemen gemaakt en gebruikt. De complete hobbyhoek weer op z'n kop dus, maar wel superleuk en wat een rijkdom om al die mooie spulletjes die ik heb te kunnen gebruiken. De kaarten staan inmiddels in de kaartenmolen bij Goed voor Elkaar.
 
 
 



 
Detail



Detail





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.