donderdag 12 april 2012

Workshops Moederdag - Boekje vol verrassingen




Hier is ie dan; het bonnenboekje op veler verzoek nu als workshop!
Had ik eerder zo'n boekje gemaakt voor mijn dochter van 11 (ook te vinden op dit blog), dit is een wat volwassener versie. Uigevoerd in lieve lentekleurtjes met blanco labels zodat jij lekker zelf kunt bedenken waarmee jij die ene supervrouw gaat verrassen.
En nu alvast WC rollen gaan sparen dames, want dat is de basis van dit boekje, 5 stuks in totaal.
Wanneer: zaterdag 28 april tussen 10.00 en 17.00 uur. Kosten: € 9,50.
Kijk voor meer informatie over deelname en betalen bij Workshop Informatie in de rechterkolom.

1 opmerking:

  1. Brenda v.d. Kolk13 april 2012 om 09:42

    Hij staat al in mijn agenda en ik wil deze workshop zeker volgen!!! :)
    Ik ga die wcrollen sparen hoor :)

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.