maandag 16 april 2012

Workshops Moederdag - Hartendoosje




Tussen de bedrijven door (paardrijvoorstelling dochter en bakken van cupcakes voor haar kinderfeestje a.s. woensdag) dit hartendoosje afgemaakt. Dit is tevens het laatste onderdeel van de moederdag/vrouwendag kadootjes.
Je ziet overal steeds van die leuke easelkaartjes. Dat zijn die kaartjes waarvan je het voorste deel rechtop kunt zetten. Nu dacht ik dat dat wel eens leuk zou staan op een hartendoosje. Ik heb dit patroon zelfgemaakt omdat ik nergens een goed patroon voor een dergelijk doosje kon vinden. Dit is het resultaat na een paar uur flink puzzelen en meten. Best leuk geworden vind ik zelf.
Het doosje is gevuld met theelichtjes en bonbons in bijpassende kleuren, lief roze en rood.
Dit doosje is te maken op zaterdag 28 april tussen 10.00 en 17.00 uur. Kosten € 12,50.

Meer informatie informatie over deelname en betalen vind je onder 'Workshop Informatie' in de rechterkolom.

2 opmerkingen:

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.