maandag 16 april 2012

Workshops Moederdag/Vrouwendag

Hallo allemaal,

Op 28 april 2012 heb ik tussen 10.00 en 17.00 uur een aantal leuke, lieve kadootjes workshops op het programma staan, geheel in het teken van 'de vrouw'. Dus heb jij toevallig de liefste moeder, tante, dochter, oma, vriendin, buurvrouw, collega of andere fantastische vrouw in je familie of omgeving? Zet deze datum dan alvast in je agenda en kom speciaal voor die bijzondere vrouw iets moois maken.

Alle voorbeelden staan inmiddels op dit blog. Even naar bedenden scrollen dus. In totaal zijn er drie items waaruit je kunt kiezen. Inschrijven kan tot en met dinsdag 24 april a.s. Daarna ga ik de materialenpakketten samenstellen. Per onderdeel vraag ik 50% aanbetaling.

Wil je automatisch op de hoogte gehouden worden van de nieuwste workshops, meld je dan aan bij 'follow by email' en ontvang elk nieuw blogbericht, dus ook de workshops, direct in je mailbox.
Indien je mij mailt zet ik je op mijn mailinglijst en ontvang je bericht zodra ik weer iets leuks in petto heb. Zo mis je niets.

Fijne dag nog en wie weet tot ziens!

Liefs,
Sindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.