zaterdag 21 april 2012

Workshops Moederdag - cupcake in kopje






Weer eens wat anders, een cupcake in een theekopje! Als dat geen gezellig kadootje is... De cupcake is opgemaakt met roosjes die je zelf gaat maken van fondant. We verpakken het na afloop in cellofaan, dan blijft het mooi en vers.
Wanneer; donderdag 10 mei tussen 9.00 en 15.30 uur. Kosten € 8,50. Inschrijven kan tot zaterdag 5 mei. Meer informatie over deelname en (aan)betalen vind je onder de rubriek Workshop Info in de rechterkolom.

1 opmerking:

  1. Wauw wat ziet dit er geweldig leuk en lekkerrrr uit! Super mooi gemaakt. Dank je wel voor je leuk reactie op mijn laatste kaartjes, ben helaas je reactie kwijt omdat ik het blogbericht er twee keer op had staan en er dus een verwijderd heb..... Ligt dus niet aan jou maar aan mij hahahahaa.

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.