maandag 4 juni 2012

40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders

Op 12 mei 2012 vierden wij het 40 jarig huwelijksfeest van onze lieve ouders. Ter gelegenheid daarvan maakte ik samen met manlief, broer en schoonzus een prachtig Vintage foto album waarin we alle oude trouwfoto's, in het klein, opnieuw een plekje hebben gegeven. Familie en vrienden hebben allen een labeltje voorzien van een wens, gedicht, herinnering e.d. welke we overal in het album hebben  'verstopt'. Het was een enorme klus - en een enorme puinhoop hier in huis - maar het was het dubbel en dwars waard. De voordrachten van deze dag hebben we er eveneens in verwerkt; liedteksten, het ABC door de kleinkinderen, mijn toespraak. Deze zitten weer verstopt in diverse enveloppen of zijn gebruikt als achtergrond. Onze ouders waren diep onder de indruk en natuurlijk vloeiden er wat gelukstraantjes. Het was een supermooie dag waar we samen met familie en vrienden erg van hebben genoten.



Natuurlijk werden er romantische cupcakes geserveerd.
Marion kwam als geroepen om te helpen bij het maken van de 26 rozen, onwijs bedankt lieverd!
Later met mijn schoonzusje Patricia de cupcakes opgemaakt en voorgeproefd! Tja, je moet wel weten wat je serveert natuurlijk hi hi.



Pap en mam bewonderen het aandenken aan deze bijzonder geslaagde dag en gaan samen even terug in de tijd.

In de volgende blogberichten foto's van het boek zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.