vrijdag 29 juni 2012

Zomerse workshop - Viskoffertje/zeilkoffertje



Nu had ik echt een paar erg leuke ideetjes in mijn hoofd voor vaderdag maar wegens drukte -en dus tijdgebrek- is daar helemaal niets van terechtgekomen. Gelukkig dat dit idee ook heel geschikt voor de zomer waardoor ik het toch graag aan wil bieden als workshop. Kan ik het hoop ik toch een beetje goed maken met dit superleuke kadootje voor de sportvisser of zeilfanaat. Gevuld met een mini kruidenbittertje, een zakje Fishermansfriend en een herenzakdoek, want het blijft toch 'sterk spul'. Wanneer; zaterdag 14 juli tussen 10.00 en 17.00 uur. Kosten € 13,50 incl. materialen, werkbeschrijving, patronen en consupties. Eventueel zelf een lunchpakketje meenemen. Inschrijven kan tot 7 juli door mij te mailen of te bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.