dinsdag 5 juni 2012

Vintage trouwalbum voor mijn ouders deel 2




Deze spread is van mijn eigen hand. Ik vind het zelf leuk om details op beide bladzijden te laten terugkomen zodat er één geheel ontstaat. Op mam haar trouwjurk zaten kleine bloemetjes. Dat vond ik zo leuk dat ik een deel van de jurk heb uitvergroot en er kanten bloemetjes bij heb geplakt.



Dit vind ook zo'n leuk idee van mijn broer, pockets voor de labels met portretjes erop en dan al die toepasselijke teksten erbij gezocht.


Het labeltje van mijn zoon van 8. Dit wensje kwam recht uit zijn hart.



We deden het echt niet expres maar mijn broer heeft echt bijna alle roze pagina's gemaakt hi hi.




Ik heb op mijn eigen pagina's hier en daar een rand gebruikt van een rechthoekig taartkleedje (Action) Daar kun je hartstikke leuke dingen mee doen. Ook laat ik graag foto's overlappen.

De laatste foto's in het volgende blogbericht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor het bezoeken van mijn blog. Ik hoop natuurlijk dat je het leuk vond en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter liet.